MENU
Concept, Branding & Design Studio
Reranding Traject

Heb jij grootse plannen voor jouw bedrijf, maar merk je dat de fundering van jouw brand nog niet sterk genoeg is of is je koers als ondernemer langzaam aan het veranderen en heeft je onderneming een nieuwe visuele identiteit en positionering nodig?

 

Ik help je om jouw kernboodschap en bedrijfsidentiteit opnieuw in beeld te brengen. Hierdoor kun je jouw onderneming naar een hoger niveau tillen.

 

 

- Heb jij het gevoel dat wat jouw boodschap is, niet goed communiceert of overbrengt wat jij kan en wie jij bent?

 

- Wil je meer of andere doelgroepen aanspreken en lukt dat niet met de huidige koers die je vaart?

 

- Merk je een verandering van klantbehoeften?

 

- Vind je het lastig om steeds te bepalen welke strategische beslissingen je voor je bedrijf moet nemen?

 

- Heb je regelmatig het gevoel dat er structuur in jouw bedrijf ontbreekt?

 

- Ben je veel tijd, energie en geld kwijt, omdat je niet goed weet, waar je nu eigenlijk voor staat?

 

- Vind je het moeilijk, om de visuele uitingen voor jouw bedrijf in één lijn naar buiten te brengen of ben je niet tevreden met je huidige visuele identiteit?

 

Als ondernemer voel je het vaak goed aan, als het tijd is voor een aanpassing of grondige verbouwing van je merk. Als je één of meerdere van de bovenstaande vragen met ja kunt beantwoorden, is het tijd om een rebranding te overwegen.

charlottehedley-huisstijl-design-rebranding

 

Wat is een rebranding?

 

Veel ondernemers starten een bedrijf, zonder lang bij hun branding stil te staan. Belangrijke onderdelen zoals een visie, missie, kernwaarden en de boodschap worden vaak in een paar uur uitgewerkt en vervolgens vergeten. Deze onderdelen zijn echter essentieel voor het succes van jouw bedrijf. Ze vormen de fundering vooral jouw strategische beslissingen en geven de klant een beeld van wie je bent en wat je doet. Rebranding, oftewel het wijzigen van een merk, gebeurt om verschillende redenen. Misschien ontdek je op dit moment pas waar je echt voor staat of zie je de noodzaak ervan in omdat je koers langzaam veranderd.

 

Tijdens een rebranding, duiken we opnieuw in je verhaal van jouw als persoon en je onderneming. We kijken, in hoeverre jouw visie, missie, kernwaarden en boodschap nog aansluiten bij jouw onderneming. We onderzoeken wat je belofte is, wat jij als ondernemer te bieden hebt dat waardevol en uniek is, maar bovenal wat past echt bij jou, waardoor je geloofwaardig en authentiek bent. Ook onderzoeken we wat relevant is voor jouw doelgroep, waar zitten hun behoeftes? Tijdens dit creatieve proces leggen we een ijzersterke fundering voor jouw bedrijf. Dit vertaal ik vervolgens door in een passende huisstijl voor jou.

 

 

Wat levert dit je op?

 

- Jouw merk sluit straks naadloos aan bij je nieuwe koers en strategie

 

- Jouw communicatie verloopt moeiteloos, dankzij een heldere kernboodschap

 

- Je onderscheidt jezelf van andere merken door middel van een unieke merkidentiteit;

 

- Het is een mooie aanleiding om de verbinding met je doelgroep aan te gaan

 

- Je wordt als betrouwbaar ervaren, je aanbod wordt op waarde geschat en je kunt dus hogere prijzen vragen

 

- Doordat je een duidelijk beeld hebt van wat je doet, waarom je het doet en waar je heen wilt, ga je geen tijd,
energie en geld meer verspillen aan verkeerde strategische beslissingen en investeringen.

 

- Klanten zijn trouw en komen sneller bij je terug

 

 

Voor wie is een rebranding geschikt?

 

Voor creatieve ondernemers die helder hebben waar ze voor staan of een nieuwe koers inslaan en het belang inzien en willen investeren in een goede branding van hun onderneming.

 

 

Twijfel je of het tijd is voor een rebranding?

 

We kunnen vrijblijvend even bellen

Ik help je graag verder.

Say hello!

 

hello@charlottehedley.nl

 

+31 631919400